måndag 28 november 2011

Tre dagar tre böcker


En sån här gosig filt perfekt för läsning
kulnahöstdagar fick jag av tjejkompisarna
 i födelsedagspresent, en vinröd!
Jag har haft en riktig läshelg och läst ut tre böcker på tre dagar, det händer inte ofta men är det inte så en perfekt hösthelg ser ut!?!

Dimman har legat tjock och inte direkt uppmuntrat till att gå ut så det dåliga samvetet som annars infinner sig som ett brev på posten om man lägger sig under en filt i soffan uteblev helt.

Dessutom har jag faktiskt även hunnit med både lussebak och spa med  tjejkompisarna - så det har varit en toppenhelg på många vis.

Böckerna då? Det var
Tre starka kvinnor av Marie Ndiaye
Pojakrna av Jessica Schiefauer och
Barfota änglar av Linnea Willèn

Egentligen hade jag tänkt kortrecensera dem i detta inlägget, men när jag började skriva så insåg jag att jag hade mer att säga än jag först trodde, så det kommer recensioner inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)